تَـبـتـیـلْ

... وَ تَـبَـتَّـلْ اِلَـیهِ تَـبتـیـلا

حُـسیــن جـان!

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۵۷ ب.ظ

باید ک نامِ آب نَهم بر وجود تــــو
ای معنی لطیف چو معنی کنم تــــو را

استاد محمد سهرابی





بخـوان !

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ

وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ

 

سلام بر تو یا ابا عبداللّه

و بر روان هائى ک ب آستانت فرود آمدند، از جانب من سلام خدا همیشه بر تو باد تا زنده ام و شب و روز بر پاست

و خدا این زیارت را آخرین زیارتِ من از شما قرار ندهد

          



امروز از صبح نگــرانــم مبادا فردا بیاید و زود تمام شود
اصلا ب خـودش قسـم دوست ندارم ب این زودی فردا بیاید
کــــاش چند شب پشت سر هم " شب تــولــد اباعبدالله الحسینعلیه السلام " بود



امشب ب دریایی از حرف می مانم ک پشت سَدّی -ک نمی داند اسمش چیست- اسیر شده
لکن بیت هایی ک گذاشتم و می گذارم همان زبانِ گویایِ زبانِ الکنِ من است... سَر سَری نگیرشان


گفتم مرا بخر ک نیفتم ب دستِ غیر
گفتی ک حق معامله با یار می کند

امّیدِ وصلِ شاه و رعیت محال نیست
وقتی حُـسیـــن روی ب بازار می کند

من کربلا ندیده ب کس جان نمی دهم
آخــر مرا وصالِ تــو بر دار می کند

استاد محمد سهرابی





اصلا پیِ معالجۀ این جگر مباش
"بیمارِ عشق را ب دوا احتیاج نیست"

استاد علی اکبر لطیفیان


₪₪₪

من قبل از این عالم تـــو را در نور می دیدم
لاهوت یا ناسوت، شاید هم مثالم بود

استاد شیخ رضا جعفری


₪₪₪

ثبتِ احوالِ من از ناحیۀ ارباب است
همۀ ایل و تبارم بنویسید حُـسیــن

آقا محمودِ ژولیده



✿✿ تولـد عشقِ اول، اباعبدالله الحسینعلیه السلام بر شما مبارک✿✿
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۰
تبتیل

نظرات (۹)

سلام
چه پست پر و پیمونی... انتخاب هاتون رو واقعن می پسندیدم. عید تون مبارک.

امام سوم دنیا، امام عاشورا
اگر تویی هدف عشق، خوش به حال خدا

کربلا روزی تون
پاسخ:
سلام
پر و پیمونی در برداشت شما بوده، لطف دارید. عید شما و همۀ دیگران هم مبارک


...خوش ب حال خدا


روزی من، شما، و همگی ان شاالله
سلام

ای جانم به تک تک این شعرهایی که انتخاب کردی . سلیقه ت حرف نداره :-*

خدا حفظ کنه شاعران این اشعار زیبا رو و واقعا هم خوش به حالشون با این قلم شون ... به هر کسی نمیدن این موهبت رو ...

عیدت هم مبارک برادر جان
خیلی التماس دعا :)

کربلایی + حاجت روا بشی ان شاءلله ...

+

اینو خیلی دوس داشتم :

ثبتِ احوالِ من از ناحیۀ ارباب است
همۀ دار و ندارم بنویسید حُـسیــن
پاسخ:
سلام

شوخی نکن:D  محبت داری داداش چشات ردیف می بینه:)

آره خداییش خدا شاعراشو حفظ کنه


عید تو هم مبارک داداش . ملتمس دعا

ممنون ان شاالله همه برن و بریم



+

منم دوسش دارم شدید
ولی اشتب نوشته بودم توی پست، الان کامنتت رو دیدم توجهم جلب شد چون از حفظ نوشته بودم توی وب
درستش اینه:

ثبتِ احوالِ من از ناحیۀ ارباب است
همۀ ایل و تبارم بنویسید حُـسیــن!
:)

۱۳ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۴۲ محسن عروجی
پاسخ:
ممنون
ان شاالله
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۸ مـَـ ه جَـبـیـטּ
چ خوب بود ..
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۴ فانوس جزیره
سلام علیکم
دعوتید به دیدن رایگان فیلم
اینجا شهر دیگریست

راجع به غربت دو روز آخر زندگی امیر المومنین علی (علیه السلام)

به کارگردانی: احمدرضا گرشاسبی
با حضور عوامل فیلم و اهل قلم

اطلاع بیشتر:
azf06.blog.ir

بزرگوار می توانید با دوستان و خانواده خود تشریف بیاورید.
لطفا رسانه باشید و به دوستانتان اطلاع دهید
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۹ مهیار مهدوی
سلام
هرچند خودم خیلی برام خوشایند نیست این سبک نظر دادن ولی دعوتید به چند خط سیاه قلم
یا حق
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۶ هیئت جوانان الزهرا(س) کرمان
سلام
خدا قوت[گل]
اگه با تبادل لینک موافق هستید ما را با نام
هیئت جوانان الزهرا(س) کرمان
لینک کنید بعد بگید که ما شما را با چه نامی لینک کنیم[گل]
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۵۰ مسعود دهقان
سلام
ولادت خواهر خورشید، دختر آفتاب، حضرت معصومه سلام الله علیها مبارک
پادکست بهشت قم، راز زیارت نامه...آماده است...بشنوید که اگه توفیق زیارت پیدا کردید عارفا بحقها باشه
یا علی
چقد ساکته اینجا؟
بنویسید دیگه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی