تَـبـتـیـلْ

... وَ تَـبَـتَّـلْ اِلَـیهِ تَـبتـیـلا

مسافر ِ سال تحویل

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹ ب.ظ

یا صدیقۀ کبری(س)!

یا اباالفضل(ع)!



سَر سال است مـردِ مِسیکنـم

مکش از دستِ خالیـم دامــن



چقدر فاصله ست ای دریـــــــا

از ظهــورِ مقـامِ تــــــو تا مـ ـن




ان شاء الله فردا عصر در اتوبوسِ راهـیـانِ دیــارِ نــور هستم.

دعا کنید آنجا اصلِ حالم تحویل شود.

ب شرط توفیق دعاگوی همه هستم، سعی می کنم بچه های سایبری را نیز ب اسم و رسم در قدمگاه شهدا، در کربلای ایران مرور کنم.

ایضاً اهالی ه این خانۀ کوچکِ وبلاگی از شمایی ک مرا مورد لطف قرار می دهید گرفته تا خوانندگانِ خاموشِ بیدارش.



وظیفۀ ما !!

»دعای فـرج که همانا گشایش های ما نیز در گرو اوست.

و

»قدمی در خودسازی سپس جامعه سازی برای تعجیـل و تحققِ امرِ فـرج با یاری فرزند حضرت زهرا امام خامنه ای.


سخن پایانی!

اگر در سالی ک رو ب انتهاست حقی از شما ضایع کردم یا دلی شکستم حلال کنید

در غیر اینصورت مطلعم کنید تا ب نحوی سعی بر رضایت تان کنم

:)


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۶
تبتیل

نظرات (۵)

سفر به سلامت و ان شاءالله که سال خوبى آغاز شود...
پاسخ:
ممنونم
همچنین برای شما هم سال خوبی باشه
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۱۲ مـَـ ه جَـبـیـטּ
سفر بی خطر ..
سلام رسان ما باشید ..


پاسخ:
تشکر
بودم
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۱۶ باب الحسین
به امید پستی که برای راهی شدن کربلایتان خواهید نگاشت ان شاءلله :)
پاسخ:
ان شاالله
همچنین:)
سلام
زیارت قبول.
ان شاالله یه زیارت با معرفتی بوده باشه براتون. و ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذاشته باشید و نذارید.
به امید بهترین ها برایتان در سال نو.
پاسخ:
سلام
قبول حق. ممنونم
دعاگوی همگی بودم. ان شاالله شما هم سال با برکتی از جهت مادی و معنوی داشته باشید
خوشا به حال و سعادتتان:)
ان شاالله به نحو احسن حول حال شوید و التماس دعا بیشتر از قبل:)
پاسخ:
:)
تشکر، همچنین شما هم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی