تَـبـتـیـلْ

... وَ تَـبَـتَّـلْ اِلَـیهِ تَـبتـیـلا

باز هم نگفته ماند ...

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۴۲ ق.ظ

دیشب شب جمعه بود، دیشب را نمی خواستم از حرم فاطمۀ معصومه(س) خداحافظی کنم

دریا دریا حرف پشتِ سَدِّ چشمانم...


 شلوغیِ معمولِ شب جمعه های حرم، رفت و آمد های مکرر، همهمۀ زائران و ... همه و همه این بار طور دیگری بودند

و نه تنها مانع تمرکز، ک ب عکس از لوازمِ حضور بودند

البت مَثَل من مَثَلِ حاضرِ غایب بود


و خیره خیره من - همه نگاه، سوی تو -

برای درکِ جَذْبه ای، و یا نشانه ای ز سوی تو




لا ب لای زیارت نامۀ کریمۀ اهل بیت یکی از سلام ها ست :

السلـآمـ علیکِ یا عَمَّـةَ ولیِّ الله


سلـآمـ بر عمّـۀ صاحب الزمـان...




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۹
تبتیل

نظرات (۴)

سلام

از صبح دلم قم خواسته، بیش از حد ِ‌ همیشه ...
امشب این پست شما بیشتر کرد این دلخواسته رو ...

السلـآمـ علیکِ یا عَمَّـةَ ولیِّ الله

قبول باشه ... بعضی جاها، نگفته‌ها از قبل خوانده شده‌اند البته .
پاسخ:
سلام

:(
ان شاالله تشدید دلخواستگی تون باعث تشرفِ سریع تون بشه:)


قبول حق باشه. نایب الزیاره همـــــــــــه بودم ب شرط توفیق
بله دقیقا نگفته خوانده می شه ولی بعضی وقتا آدم دوس داره بگه ک سبک بشه اون لحظه
زیارت قبول

مشهد=> شاه عبدالعظیم=>قم=>کربلا

ان شاالله..
پاسخ:
قبول حق باشه، اگر لایق بوده باشم نایب الزیاره همه بودم
اون مشهدی ک توی پست قبل نوشته بودم رو توفیق نداشتم برم، ولی ان شاالله از اون ب بعدش همینطور ک فلش های شما داره می ره جلو بره جلو و ب آرزوی دیرینه م برسم و ان شاالله همه آرزومندا برن
ممنونم
چه خوب است که حتی اگر دریا دریا حرف پشتِ سَدِّ چشمانت باشد ، نیاز به گفتن شان نیست ...

همین که آنجا باشی ، همین که فقط نگاه کنی ، همین که نگاهت می کنند ...

+

ممنون و مدیون ارتباطی هستم که از آنجا برقرار کردید با این حقیر
خیلی لازم و به موقع بود ... :)
پاسخ:

:)



+ وظیفه جات بوده:)
سلام
زیارتتون قبول ان شاءالله
التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنون، قبول حق
بشرط توفیق و لیاقت چشم. +محتاج ب دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی