تَـبـتـیـلْ

... وَ تَـبَـتَّـلْ اِلَـیهِ تَـبتـیـلا

فتَـهَـجَّـدْ !

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۲۷ ب.ظ

وَ مِنَ اللَّیْلِ فَتَهَجَّدْ بِهِ نَافِلَةً لَّکَ عَسَى أَن یَبْعَثَکَ رَبُّـکَ مَقَامًا مَّحْمُودًا (79 / اسراء)

و پاسى از شب را زنده بدار تا براى تو [ب منزلۀ] نافله‏ اى باشد، امید است ک پروردگارت تو را ب مقامى ستوده برساند



از ما عجیب نیست دعایی نمی رسد
از تَحبِسُ الدّعا ک صدایی نمی رسد

ما تَحبِسُ الدّعا شدۀ نانِ شُبهه ایم
آنجا ک شُبهه است عطایی نمی رسد


من سال هاست منتظر یک ضمانتم

آخر چرا امام رضایی نمی رسد

از من مخواه بیش از این زندگی کنم
وقتی براتِ کـرب و بلایی نمی رسد

استاد علی اکبر لطیفیان



»خدا توفیق دهد دعاگوی همــگی هستم این روزها و باز خدا توفیق دهد در دعاهای شما بزرگواران باشم!


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۲
تبتیل

نظرات (۳)

آرزومند برآورده شدن حاجات شما هستیم

و همینطور محتاج دعای خیر برادرانه ی شما ... :)


+

توفیق اعتکافم آرزوست ...
پاسخ:
ممنونم، محتاجم ب دعات
دعاگوی ویژه بودم داداش:)

+
ان شاالله
سلام خوش ب سعادتتون...
اعتکاف عالیه... ای کاش کارای دنیایی دست و بالم رو نمیبست... 

خیلی دلم میخواست برم...
قبول باشه
پاسخ:
علیکم السلام، بله توفیق بزرگی بود ولی من اندازه ای ک باید استفاده نکردم

همین ک دلتون می خواسته خدا بی نصیب نمیزاره
قبول حق، تشکر
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۴ فانوس جزیره ...

شهادت امام موسی کاظم علیه السلام بر شما بزرگوار تسلیت باد ، حضرت می فرمایند :

کسی که جوانمردی ندارد، دین ندارد; و هر که عقل ندارد، جوانمردی ندارد. به راستی که با ارزشترین مردم کسی است که دنیا را بری خود مقامی نداند، بدانید که بهای تن شما مردم، جز بهشت نیست، آن را جز بدان مفروشید.

سلام علیکم
التماس دعا
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
علیکم السلام
خیلی ممنون از نشر احادیث
شهادتشون بر شما هم تسلیت
ممنون.عاقبت شما و همگی بخیر
محتاجم ب دعا و دعاگو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی