تَـبـتـیـلْ

... وَ تَـبَـتَّـلْ اِلَـیهِ تَـبتـیـلا

اِلـی مَـرقـدِ الامـامــ الحُسیـن...

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۱۳ ق.ظ


مطلبی(حاجتی) را که بهار 91 در یکی از شبکه های اجتماعی نوشته بودم

 بعد از یک سال  به سیاقِ  خوابِ زنان در آستانه ی تعبیر است.

اَلحُکمُ لله./




. ناخداگاه یادم می آید سفرهای مشهدی را که وقت خداحافظی با آقا دَمِ آن در چوبی چه چیزهایی نجوا می کردم.

. نمی دانم چرا نتـوانستم خودم را قانع کنم عکس فوق العاده زیبایِ آن مطلب را برای این پست هم بگذارم.

. خوب تر است که ظاهر این پست اصلا عاشقانه به نظر نمی رسد.

. سکوت.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۴
تبتیل

نظرات (۱۰)

کی گفته خواب زنان چپه...من تکذیب میکنم:Dخوابای من راسده راسده:D
کدوم مطلبتونو میفرمایین:D
.............
نمی ترسم از بازیه سرنوشت

نمی بینمت اما حس می کنم

کنارم قدم میزنی تا بهشت

به من یاد می دی صبوری کنم

نمیذاری از زندگی خسته شم

با اینکه هوای جهان خوب نیست

به عشق تو دارم نفسم می کشم

آی خدایا ای خدایا....
پاسخ:
بله خرافه س. واسه جور شدن مطلب ازش استفاده کردم:D
می گم بتون

+ممنون از شعر. خوندمش :)
۰۶ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۱۹ باب الحسین
کاش این هایی که اکنون می بینم نیز خواب باشد ...

آن هم خواب چپ ...
پاسخ:
می بینی باب الحسین ... می بینی...


+ تعبیرِ اینطوریش شاید برام خوشایند نباشه، ولی اینقدر اتفاق مبارکی هست که نــمی تونم وجدانم رو قانع کنم که :
 " کاش این هایی که اکنون می بینم نیز خواب باشد ..."


می بینی باب الحسین ... می بینی...
:)
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۱۶ باب الحسین
می بینم تبتیل جان ... می بینم ...

بالاتر از همه "او" نیز می بیند ... که فرمود : فانک باعیننا ... :)

شاید بهتر بود اینگونه بیان کنم که :

" کاش این هایی که اکنون بر دل "من" می گذرد خواب باشد ..."

+

به شدت آرزومند تعبیر آن حاجت‌ت هستم ... برای خودت البته ... :)
پاسخ:
:)

با این آیه ک گفتی ( گمانم 48 سوره طور باشد) هم خاطره دارم... خاطراتِ قدیمی...
چقدر متن عربی این آیه را دوست دارم...همان قسمت اش را نوشتی



متوجه منظورت هستم عزیز:)


+
همچنین برای شما همچنین برای همه:)

سلام
یعنی دارید می رید کربلا؟

بعد چی بوده اون پست ه؟

خیره ان شاالله
پاسخ:
سلام

نه، البته دعا کنین لایق بشم برم:)
 
چشم

ان شاالله
از متن پست که چیز زیادى سر در نمیارم، اما عنوانش دلم را.........
پاسخ:
:)

به حکم تقدیر و خواست خدا در آستانه تعبیر است ...



خواستم بگویم ان شاللـ ه ... اما ...

سکوت .
پاسخ:

;)

:)
خیر بوده و هست و خواهد بود یقیناً؛ تحقیقاً ..


عکس میخوام :|   ( سکوت )
پاسخ:
امیدوارم با همین قیودِ شما :)




ان شاالله
خوب تر
آن نجواهای ِ شماست با آقا پای ِ آن در ِ چوبی .

خوب تر
برآورده شدن ِ به خیر ِ آن نجواهاست برای ِ تان درهمین روزهای ِ نزدیک

خوب تر
خیلی چیزهاست

:)


پاسخ:
بند اول و سوم حرفتان را دوست تر داشتم
:)
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۰۱ نبضِ روضـہ
با افتخار لینک شدید :)
پاسخ:
خواهش می کنم، بنده هم مفتخر شدم شما رو لینک کردم الان:)
سیاق خواب ِ زنان ... 

دلم تنگ ِ مشهــــــــــــــد شد :(

پاسخ:
ان شاالله بزودی قسمت تون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی