تَـبـتـیـلْ

... وَ تَـبَـتَّـلْ اِلَـیهِ تَـبتـیـلا

زائـر ِ هشت

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۳۴ ب.ظ

ب قول شاعر،

زائـرِ مشهد شدم تا با تــــو درد دل کنم

بودنم را می کنم این گونه بــــاور بیشتر


ب گمانم رسمِ وظیفه اینست ک باید دردِ دل همۀ دردمندان و ملتمسین دعا را بقچه کنی و ببری پیش حضرتش

روی بقچه ای ک نوشته اللهم عجل لولیک الفرج؛ ک مبادا یادت برود صدرِ حوائج همه را

همان ک با تحقق اش بقیه امورات شخصی هم اصلاح خواهد شد، ان شاالله


نمرۀ صندلیم باز در آمد، هشت است
ساعت رفتنِ من نیز ب مشـهـد هشت است

بین ما مردم ایران نودُ نُه درصد
عددِ حاجتمان پـنـج نباشد، هشت است
 ❉
کربلایی ست دلم در وسط مشـهـدِ تــــو
کسر بر نُه شود هفتادُ دو درصد، هشت است

علیُ فاطمه را هشت عدد حرف بس است
حاصل ضرب دو تا اسمِ محمد، هشت است


هفتِ بی تاب ترینت لبِ پایین من است
گر ب رویش لبِ بالایی مَـرقد، هشت است


همه جا مضربی از هشتُ ب تختِ اعداد
آن ک امروز نشسته ست ب مَسند هشت است
❉ 
هشتمین بیت رسیده ست ک تاکید کنم
بهترین ساعتِ پرواز ب مـشهـد، هشت است



ب شرط توفیق نایب الزیاره همگی هستم، قدیمی ترا، جدید ترا، آشکار ها، خاموشا
التماس دعایِ قبولی زیارت
حرکت:
93/1/9، قطار تهران مشهد، حدود 8 شب ܜܔـــــــــــ


»ببخشید این چند روز نتونستم بهتون سر بزنم، برگردم جبران می کنم ;)


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۹
تبتیل

نظرات (۸)

عکس ها خیلی زیبا بودن وای اشکم ریخت
به جمع بیانی ها خوش آمدید.
سلام از نام وبلاگ معلومه خیلی عالی میشه مرسی عزیز دل
از راه اندازی این وبگاه
به وب بنده هم سر بزنید اگه لایق دیدید.
عیدتون مبارک و شهادت حضرت فاطمه (س)دخت نبی بر شما و تمام شیعیان تسلیت باد.
تبادل لینک هم مایل باشید در خدمتم

------------------------------------------------
آچار فرانسه بلاگ .آی آر آری آموزش کاملا تصویری تگ های بلاگ . آی آر
به صورت کاملا عملی و تست شده

منتظر شما هستیم بخش 1 با آدرس

http://unit-sardroud.blog.ir/post/322

آماده و تکمیل شده است.

موضوع آچارفرانسه صفحه بندی مطالب وبلاگ های بلاگ.آی آر

کاری از گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
پاسخ:
علیکم السلام
عید شما هم مبارک و فاطمی

ان شاالله چشم
ان شاالله سفر بعدی کربلا...


التماس دعا
پاسخ:
ان شاالله با دعای شما
خود شما و بقیه آرزومندان هم ان شاالله


دعاگو و محتاج ب دعا
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۵۸ مـَـ ه جَـبـیـטּ
:)

ه ه ه ..
پاسخ:
:)
به به ... چه سال خوبی خواهید داشت ان شاالله..
هوس زیارت انیس النفوس کردیم...

وقت ورود در حرم تو هوایی ام
وقت خروج تازه زمین گیر می شوم...


+زیارت قبول.
پاسخ:
:)
ان شاالله بزودی زائر حقیقی شون بشید نه مثل من فقط و فقط جسمی


نایب الزیاره بودم
سلام
زیارت قبول
التماس دعا 
پاسخ:
علیکم السلام
قبول حق، تشکر
بشرط توفیق چشم، شدیدا محتاج ب دعا
ممنون که برادرانه به یاد همه هستین :)

ان شاءلله بهترین بهره ها رو ببرید

ان شاءلله بقچه ی کربلا ببندید ...

از شعر این پست هم حسابی لذت بردیم

احسنت به ذوق شاعرش
پاسخ:
مخلصیم، وظیفه س داداش:)

ان شاالله همه آرزومندا
ان شاالله همه آرزومندا


واسه "مهدی رحیمی" ه
جزو 6 تا شاعری ه ک شعراشو دوس دارم

خیلى هم عالى. قبل عید چه قدر دلم خواسته بود، اینجا هم گفتم.

زیارت تان قبول و سال تان پر برکت و زیارت.

پاسخ:
قبول حق باشه
خیلی متشکرم ازتون
سلام

دیر اومدم زیارت قبولی بگم! ... امیدوارم اونقدری زیاااد ازتون قبول کرده باشن که خیلی زود دوباره زائر بشید و ما رو هم دعا کنید .... و اونقدری زیادتر، که بیایم پست زائر کربلا شدنتون رو بخونیم و لذت ببریم ...

ذوق و سلیقه‌ای هم که برای ثبت مطالبتون به خرج میدین جای تحسین و تشکر داره :)
پاسخ:
سلام

مهم اینه ک دعاگوتون بودم در حد وسع روحیم

ان شاالله هم شمایی ک رفتید کربلا هم من و بقیه آرزومندا بریم

خواهش می کنم، ممنون از توجهتون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی