تَـبـتـیـلْ

... وَ تَـبَـتَّـلْ اِلَـیهِ تَـبتـیـلا

رو آر سوی ِ مـــا ک ب سوی تـ ـو رو کنیم...

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳ ب.ظ


رسول اکرم صلى الله علیه و آله و سلم:

بزودى پاره اى از تن من در خراسان دفن مى شود

هیچ غمگینى او را زیارت نمى کند مگر این ک خدا غم از دلش بزداید

و هیچ زائرِ گنهکارى مگر این ک خداى تعالى گناهانش را بیامرزد


✜₪✜


لینک زیر رو حتما حتما ببینید!

آیه الله آ شیخ عبدالکریم حق شناس(ره) رو اگر کم و بیش بشناسید می دونین ایشون ارادت خاصی ب امام علی بن موسی الرضا(ع) داشتند و ب امام رضایی  بودن مشهور بودند.

ذکر مکاشفۀ عشق و عزیز دلم آیه الله آ شیخ عبدالکریم حق شناس (ره) از زبان خودشون هست و آیه الله سیـبِـوِیـْـهْ (ره) ک خودِ  ایشون هم از بزرگان بودند در اون محفل حضور داشتند.

+


 

₪✜₪


پدر و مادرم طبق رسمشون اول ماه های قمری می رن مشهـــد

زمان حرکت شون امروز عصر بود  و 2 تا بلیط اضافه هم داشتند

ب من گفتند تو هم بیـا، لیله الرغائب هم اونجاییم ها !!


ولی مَــ ـن؛ این منم ه مَــ ـن  ب دلایلی باشون همسفر نشد

و نفهمید از چی جا موند!

و دست رد ب چی زد...


برای رو ب راه شدنم برای سر ب راه شدنم برای بی مَــ ـن شدنم دعــــا کنید ک امیدوارم ب دعاهاتون

و معتقدم با کریمان کارها دشوار نیست...



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۹
تبتیل

نظرات (۱۰)

چه رسم جالبى دارن پدر و مادرتون. کاش منم میتونستم...
.
بعد این سفر اخیر که جور شد، داداش ها بعضا بهانه درس و کار میاوردن، من فقط تو دلم میگفتم: خدایا! نیار روزى رو که به من پیشنهاد زیارت بشه و من جواب رد بدم، حالا به هر بهانه اى...
توفیقات مون رو زیاد کن...
پاسخ:
همین ک دوست دارید و نیت ش رو دارید پای شمام می نویسن ان شاالله، از طرفی ان شاالله بتونین شمام با معرفت این رسمو داشته باشید :)


دعای قشنگی ه :(
کاش درست شم!
حسابی لذت بردم از جای جای این پست

*جانم به این حاج آقا حق شناس (داداش جون خودمون) که همچنان ناشناخته هستند ...

*وقتی از زیارت باز بمونی ، چه با دلیل چه بی دلیل ، چه موجه و چه غیر موجه ، فرقی نمیکنه ... در هر صورت خواهی سوخت ... حسرت همچنان باقی ست ...

*این رسمِ خواستنی ِ پدر و مادر شما ، دل ما رو برد ...

* خودت هم برو یه کم خوب شو که دیگه تکرار نشه :دی

*حاجت روا + کربلایی بشی ان شاءلله

*محتاجیم به دعات ...

پاسخ:
منم از خودت لذت بردم

آره جانم ب "داداش جون". ب قول تو ناشناخته مونده با اینکه خیلیامون می شناسیم ایشونو در ظاهر

آره ب قول تو از یه جهتی فرق نداره، ولی از یه جهت دیگه فرق داره دلیلش چی باشه:(

درباره نظرت روی این رسم همون حرفم ب "نجوا" رو بخون

خوشم میاد تو هم می دونی یه کم خوب شم هم خودش کلی هنره واسه من :دی

همچنین

همچنین
سلام
خوش به سعادتشون..
البته فکر کنم رفتید. چون نظری تایید نشده. 
ان شاالله برای ما هم در این شب دعا کنید.
پاسخ:
سلام

ممنون.

نه، نرفتم من ه فلان فلان شده :|

اون شبی ک فرمودید رفتم شاه عبدالعظیم دعاگوی همه بودم اگه پذیرفته باشن


لینک خیلی عالی بود خیلی ....
ی حال خاصی شدیم .....



ما ک دور هستیم
ما ک آقا دیر به دیر میطلبمون
ما ک همیشه دلتنگ میشیم و دلمون پر میزنه برای ی لحظه بودن تو حرم
این چیزا رو می شنویم فقط حسرت میخوریم و حسرت و حسرت ....
:(

چ رسم خوبی دارن مامان و بابا :) ...


پاسخ:
خوشحالم. هدفم همین یه حال خاصی شدن ه بود :)




مام دوریم، شما دور تر تر. اصل ه فاصله واسه اکثرمون ک مشهد نیستیم صادقه؛ دیگه کم و زیادش فرق چندانی نداره ک اینم قطار حل کرده تقریبا
ولی همین حرفاتون ک ما رو هم متاثر کرد ب آقا هم بگید قطعا ایشون دلش واستون( و واسه هرکی بگه ) می سوزه و سببی فراهم می کنن ان شاالله واسه زیارت:)


درباره رسم ارجاع ب جواب کامنت " نجوا "
سلام

خدا حفظ کنه مادر و پدر و این اخلاق خوب رو.

گاهی نمیشه دیگه ، کاریشم نمیشه کرد گاهی قرار نیست ،اصلا قسمت نیست ، بعد مسیر عوض میشه...از مشهد میرسید به شاه عبدالعظیم
گاهیم مثل ما کلا به هیج جا نمیرسی ، همون جای همیشگی کنج ِ اتاق :|


خدا نگاه به دل و دستای خالیمون کنه.قبول باشه زیارت.ممنون بابت دعا
پاسخ:
سلام

ممنون. خدا پدر و مادر شما و همه پدر و مادرا رو حفظ کند.

بله درست می فرمایید، ولی بعضی وقت ها خود آدم علنا مقصره و خودش موجبات بی لیاقتیش رو فراهم میاره، مثل من

ان شاالله. خواهش می کنم وظیفه بوده
به به به رسم پدر مادرتون:)
میگفتین من میومدم:D
پسر بدی شدین پ حتمی:/
پاسخ:
به به ب پدر و مادر شما:)
بله، حیف نشد :دی
حتمی:)
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۰۷ ـــ ِــلاحـُهُ البـُکاء

خوش به حال این رسم خانواده

هر کسی رو نمیذارن از رسما داشته باشه :|

 

به شدت معنای خسران عظیم رو حس کردم

حتای نمیتونم فکرشم بکنم که ی روزی به خاطر ی سری دلایل، نرم مشهد :|

 

 

ان شالله دیگه ی همچین اتفاقی باستون نیفته . . .

 

 

پاسخ:
اینطور ک پای روایات و منابر هممون شنیدیم نیت خیلی تعیین کننده س
همین ک دوست دارید این رسم رو ان شاالله پاتون می نویسن و ان شاالله بطور فیزیکی هم این رسم نصیب همگی مون بشه


درست می فرمایید


ان شاالله:)
سلام .

آنقدر باید لا حول و لا قوة الا بالله گفت، تا بشکند این من که می گیرد از ما خوبی‌ها را ....

قدیمترها یه روایت خونده بودم که هر کسی بعد از نماز صبح 100 بار ذکر "بسم الله الرحمن الرحیم لا حول و لا قوة‌الا بالله" رو  زمزمه کنه در مدار اسم اعظم قرار میگیره ...

حیف شد که رد کردید ...
مثلا می رفتید و اسم ما اونجا یادتون می‌اومد ... شایدم ما رد شدیم در اصل ... حیف!

ان شاء الله سفر بعدی :)

پاسخ:
سلام

اصولا از شما یاد می گرفتم همیشه، و الان هم باز.
خیلی ممنون، ان شاالله لیاقت داشته باشم شروع کنمش


نفرمایید! مسلما خودم رد شدم و توفیق نداشتم اسم بزرگوارانی چون شما رو اونجا ببرم بلکه بواسطه دعا برای خوبان ب خودم هم نگاهی می کردند

ان شاالله. نصیب شما هم:)
خوش به حال کسی که در صحنت، زیر باران اسیر خواهد شد
دارم از دوری تو می میرم، دعوتم کن که دیر خواهد شد
پاسخ:
زیر باران اسیر خواهد شد...
جانم...
دعا
پاسخ:
دعاگو
و محتاج ب دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی