تَـبـتـیـلْ

... وَ تَـبَـتَّـلْ اِلَـیهِ تَـبتـیـلا

وَ هُـوَ لِلـدَّعَـواتِ سامِـعْ

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶ ب.ظ


الحمدلله الذی که گذاشت امسال هم عرفه را نفس بکشم!!


»شروع

یا اباعبدالله، آقا خودتان می دانید اغراق نمی کنم، سطر به سطر این دعایی که انشاء کرده اید چه می کند با دلم و عجب نیست نام آن کوه "جَبلُ الرّحْمِه" باشد که در نهم ذی الحجه سال شصت هجری بر فرازش خواندید اَلحمدُلله الذی لَیْسَ لِقَضائِه دافِـعْ . . .

راستی همین اول کار باید سمتِ خیالم را به کدام قضای الهی متمایل کنم؟!

آخر هنوز تا کربلا راه زیادی در پیش است . . .



آقا می دانید چقدر دوست دارم با شما هم نوا شوم:

وَ انا اَشهدُ یا الهی بِحَقیقَه ایمانی وَ عَقْد عَزَماتِ یَقینی


»وُقــوف

یا اباعبدالله؛

دوست دارم عرفه را، بلکه تمام عُمرم را در صحرای تـو وقــوف کنم


سرم خاک کف پای حسین است

دلم مجنون صحرای حسین است

» تقصیر

 یا اباعبدلله؛

در حجِّ تـو حاجیانت سر از بدن "تقصیر" می کنند 


بـادا شلـوغ دور و برت کـعبۀ عـزیـر

من حاجیِ تو ام که به تقصیر می شوم


» روح

یا اباعبدلله؛

ای روحِ ناشناختۀ عرفه و عرفات و عرفان؛



/ یا بُنَیَّ، قَتَلوکَ وَ ما عَرَفوکَ وَ مِن شُرْبِ الْماءِ مَنَعُوکَ /




+
التماس دعایِ . . .

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۱
تبتیل

نظرات (۹)

۲۳ مهر ۹۲ ، ۱۰:۲۵ مـَـ ه جَـبـیـטּ
اگر چه مثل محّرم نمی شوم هرگز/ جدا ز روضه و ماتم نمی شوم هرگز
مرا ببخش مرا چون کِ خوب می دانم/ 
کِ توبه کردم و آدم نمی شوم هرگز


» دلتان پراجابت،،

مح ــتاجیمـ ،،

پاسخ:
مرا ببخش، مرا چون ک خوب می دانم...



ان شاالله
۲۳ مهر ۹۲ ، ۱۹:۰۱ امیر مهنا
انشالله که بزارن محرم هم نفس بکشیم..
پاسخ:
ان شاالله :)
۲۴ مهر ۹۲ ، ۰۲:۳۰ یکی بود، هنوزم هست

امسال عرفه طعم دیـگه ای داشت برام ...

خــــــــدا رو شکــــر که اجازه دادن عرفه رو نفس بکشــم ، با شناخت ( نیمچه شناخت البته ) ...




دعاگوتون بودیم

+ ان شاللــه کربلایی بشید ....

پاسخ:
خوش بحالتون
الحمدلله:)




واقعا ممنونم
+ همچنین

برای ِ آخر نوشت ِ  : یا بُنَیَّ، قَتَلوکَ وَ ما عَرَفوکَ وَ مِن شُرْبِ الْماءِ مَنَعُوکَ

زمـزمـه ی ِ حسین حسین گواه است
فاطــمــه در گـــودی ِ قـتـلگـاه اسـت ...


پاسخ:
این طرفی ها بگویند
زمـزمـه ی ِ حسین حسین گواه است
آن طرفی ها هم
فاطــمــه در گـــودی ِ قـتـلگـاه اسـت ...



انگار صدایشان پیچید در گوشِ دلم
:)
سلام


اللّهمََّ اجْعَلْنی اَخْشاکَ کَاَنـّی اَرٰاکَ ...



+ زیارت با معرفت ِ کربلا نصیبتون
پاسخ:
سلام

ان شاالله با دعای کربلایی شده ها:)
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۷:۱۵ باب الحسین

دل گرفته ... مادر کجایی ... آید اینجا ... بوی جدایی ...

ه ه ه ه ...

ان شاءلله بهترین بهره ها رو از عرفه برده باشین

کربلایی بشید ان شاءلله

التماس دعای فرج + حرم

پاسخ:
دل گرفته ... مادر کجایی ... آید اینجا ... بوی جدایی ...



شما هم ان شاالله
+کربلایی شدن همه مشتاقان

ما نیز ملتمس دعای فرج+ حرم

بی تاب می دونید ینی چی  !؟

 

بی تابیم، بی تاب ترم شدیم ..

 

 

++ یا بُنَیَّ  .

پاسخ:

احتمالا نه به اندازه شما. خوش بحالتون
:)





۰۷ آبان ۹۲ ، ۲۱:۲۲ ــ ِـلاحُهُ البُکاء
سطر آخر، منو برد شب قدر یکی دوسال پیش؛

چقدر سوزناک، حاجی(حاج منصور) اینو خوند:

قـَتـَلوکــَــ  ذَبـَحوکــَــ  وَ مـِنَ الماءِ مـَنـَعوکــَــ ...



 این پستتون استثنایی بود!
خیلی چسبید :)


الهی کـ ه حاجت روا + کربلا کربلا کــَ..ر..بـَـ..لــ..ا

پاسخ:
اینو از حاج منصور نشنیدم اما حتما قشنگ می خونده

من ورژن حاج قربونشو عاشقم :)

بُـنَیَّ ... بُـنَیَّ ... قـَتـَلوکــَــ ... ذَبـَحوکــَــ ... وَ مـِنَ الماءِ مـَنـَعوکــَــ ...


استثنایی خوندید :)
لطفــ دارید


ان شاالله برای من برای شما برای همه آرزومندانش
شاید این عرفه که گذشت، بهترین عرفه عمرم بود... در جوار حرم اباعبدالله علیه السلام...
پاسخ:
خوشا بحالتون

با تاخیر

زیارتتون قبول

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی