تَـبـتـیـلْ

... وَ تَـبَـتَّـلْ اِلَـیهِ تَـبتـیـلا

یک اربعین گذشته و زینب رسیده است ...

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۳۷ ب.ظ

هر روز که به اربـعیــــن نزدیک تر می شود بیشتر می فهمم که جاماندن از این پیاده روی یعنی چه!

بیشتر به مفهوم بی لیاقتی فکر می کنم!

بیشتر فکر می کنم که اربعینِ سال دیگر زنده ام و توفیق پیاده روی نجف-کربلا را خواهم داشت؟!


و الان، فقط ذوق مرگم که پیاده روی تهران-شاه عبدالعظیم را برای ما گذاشته اند

جایی که در توصیفش از زبان معصوم رسیده است : مَن زارَ عبدالعظیم بِـرِی کَمَن زارَ الحُـسَیـن بِـکـربـلا



السلام علیکِ یا جَـبَـلُ الـصّـبـر، یا زیـنـب کبـری(س)


شکسته تر شده این دل، دلِ بدونِ حسین

شکسته تر شده هرچه دوا گذاشته ام


اگر نشد که تَـنَـت را کفن کنم اما

هنوز هم کفنـت را سوا گذاشته ام


هنوز خونِ گلویِ تو رنگِ مویِ من است

گمان مَـبر که به مویـم حنـا گذاشته ام


اگر بناست ببینی مرا بیا گودال

که خویش را لـبِ گودال جا گذاشته ام




» به استثناء شعر، پستِ اتوکشیده ای شد.. هیچ به دلم نَشست!!


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۱
تبتیل

نظرات (۷)

۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۰۷ مـَـ ه جَـبـیـטּ
شاعر می گفت: 
" جانا؛ سخن از زبان ما میگویی .. "


» منال ای دل ک در زنجیر زلفش
همه جمعیت است آشفته حالی ..


پاسخ:
:)


بسیار خوب
خوشا به سعادتتون که این پیاده روی تهران -ری نصیبتون شده!!
التماس دعا خیلی خیلی زیاد...
پاسخ:
نیت کردم نایب الزیاره باشم :)

عجب حکایت تلخی ست جا ماندن...


پاسخ:
آره والا...
حستون کاملا اشتباه میگه...به دل ما که نشست

هیچی ندارم بگم :|

پاسخ:
کلا ما اسیره اشتباهیم;)

لطف دارید:)
۰۲ دی ۹۲ ، ۲۲:۴۹ باب الحسین
سخت تر آنجا می شود که خودت سواره ای و در مسیر این پیاده های عاشق را می بینی ...

آنوقت احساس حقارت عجیبی به آدم دست می دهد ...

+
هنوز هم کفنـت را سوا گذاشته ام ...

آه ه ه ه ه ...

پاسخ:
چقدر سوختم اربعینِ امسال...
۱۱ دی ۹۲ ، ۱۲:۲۵ فاطمه سرشار
بروی کربلا ،،
بروی تل زینبیه ،،
همه ی وجودت چشم شود و هی فاصله ی تل تا گودال قتلگاه به چشمت بیاید

چه دید بی‌بی ؟
چه دید با آن چشم‌های زیبا که علی و فاطمه در آنها نشسته بودند به نظاره ...
.

و دلم زیارت شاه عبدالعظیم خواست .

ان شاالله برای اربعین سال بعد همه اذن پابوسی حضرت آقا اباالفضل و حضرت آقا اباعبدالله رو بگیریم .

السلام علیک یا زینب کبری .
پاسخ:
. . .


خیلی خوب توصیف کردی/


ان شاالله..ان شاالله
یادداشتى گذاشته بودم براى اربعین...
بعضى لینک هایش خوب بود. گفتم بیاورم اینجا:
http://najvaye-man.blogfa.com/post-323.aspx
پاسخ:
یاداشت تون رو دیدم
نظرم رو گذاشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی